نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

این زن که خاک قم به وجودش معطر است

تکرار آفرینش زهرای اطهر است

تکرار آفرینش افلاک بر زمین

تکرار آفرینش عرش مصور است

دست سخاوتش پر از آمال دوستان

چشم محبتش به غریبان مضطر است

همشیره شقایق و همراز رازقی

با آفتاب مشرقی عشق خواهر است

این زن که از نیایش دو عالم است مست

معصومه است مریم آل پیمبر است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ

بازگرداندن کودک گمشده

بازگرداندن کودک گمشده

روز جمعه 31/ 2/ 78 ساعت 10 شب ، در صحن عتیق ، کودک 20 ماهه ای توسط یک زن تبهکار با دستیاری دو کودک ده ساله ، از کنار مادرش ربوده می شود . آن زن سنگدل این کودک شیرخوار را به اصفهان می برد و توسط ایادی خود به زن و شوهری که بچه دار نمی شدند ، می فروشد . خریدار بچه را به عنوان فرزندخواندگی به خانه می برد و از هرگونه بذل محبت دریغ نمی ورزد ، ولی پدر و مادر بچه به مدت 27 روز ، در حال اضطرار ، به حرم حضرت معصومه مشرف می شوند و برای پیدا شدن فرزند خردسالشان از اعماق دل دعا می کنند .

بچه در این فاصله دچار بیماری می شود ، شکمش باد می کند ، پوست بدنش خشک می شود ، مرتباً گریه می کند و آرامش را از آن خانه سلب می کند .

آن زن و شوهر بچه را به آن زن پس می دهند ، چند روز در دست آن زن می ماند . سرانجام تصمیم می گیرد که آن را به قم بیاورد ، خانواده اش را پیدا می کند و به عنوان اینکه بچه را پیدا کرده است ، از آنها مژدگانی بگیرد .

روز 27/ 3 / 78 پدر و مادر کودک به حرم حضرت معصومه مشرف می شوند و از حضرت معصومه بچه خود را مطالبه می کنند و عرضه می دارند : " ای دختر باب الحوائج ، بچه ما در حریم شما گم شده ، ما بچه مان را از شما می خواهیم " .

آنگاه به صحن عتیق رفته در محل گم شدن بچه ، به انتظار عنایت بی بی چشم به راه بچه خردسال می نشینند .

یک مرتبه عنایات بی کران کریمه اهلبیت به جوش و خروش آمده ، دلهای مضطرب پدر و مادری را که 27 روز تمام در فراق کودک خردسال شب و روز در اضطراب بود ، نوازش می دهد . دیدگان نگران پدر ومادر ناگهان به فرزند خود می افتد که در همان نقطه ای که مفقود شده بود ، در دامن زن تبهکار قرار دارد . فرزند خود را به آغوش می کشند و آن زن را به دست پلیس می سپارند . زن اعتراف می کند که سه ماه پیش نیز دختری را در همان محل مقدس ربوده ، در اصفهان فروخته است .

سراغ آن دختر می روند ، او را نیز می آورند ، و به کانون گرم خانواده شان بر می گردانند .

این عنایت کریمه اهلبیت از سوی روابط عمومی آستانه مقدسه چاپ شده ، به اطلاع شیعیان شیفته و ارادتمندان دلسوخته این خاندان رسید .

                                

منبع : کرامات معصومیه (علی اکبر مهدی پور)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی