نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

این زن که خاک قم به وجودش معطر است

تکرار آفرینش زهرای اطهر است

تکرار آفرینش افلاک بر زمین

تکرار آفرینش عرش مصور است

دست سخاوتش پر از آمال دوستان

چشم محبتش به غریبان مضطر است

همشیره شقایق و همراز رازقی

با آفتاب مشرقی عشق خواهر است

این زن که از نیایش دو عالم است مست

معصومه است مریم آل پیمبر است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ

پیدا شدن گمشده

پیدا شدن گمشده

آیت الله حاج میرزا ابوطالب تجلیل که از شاگردان برجسته مرحوم آیت الله حجت قدس سره و از اعضای هیأت استفتای مرحوم آیت الله طاب ثراه بودند و اینک یکی از مفاخر حوزه علمیه قم هستند ، می فرمود :

در عهد زعامت مرحوم آیت الله بروجردی قدس سره روزی در مسیر منزلم با طلبه ای مصادف شدم که با حال اضطراب به سوی آمد ، نسخه ای در دستش بود ، گفت : مریض هستم ، دکتر رفتم و برای پول نسخه که حدود هفت تومان است ، مانده ام .

از من کمک خواست ولی چون برای من مقدور نبود از وی معذرت خواستم و به سوی منزل حرکت کردم ، چون مقداری راه پیمودم به شدت پشیمان شدم که چرا او را به شخص دیگری معرفی نکردم . فوراً برگشتم و همین مسیر را رفتم و هرقدر دنبال او گشتم او را نیافتم .

مدتها این رخداد مرا آزار می داد و فکر مرا به خود مشغول کرده بود ، تا آنکه شبی پس از جلسه استفتای آیت الله مرعشی وارد صحن مطهر شدم ، و مقابل ایوان آیینه ایستادم و عرضه داشتم : بی بی ! من امشب این گمشده را از شما می خواهم ، همین امشب باید او را پیدا کنم و به او کمک کنم تا از عذاب وجدان راحت شوم .

آنگاه به سوی منزل به راه افتادم ، در اثنای راه بر سر دو راهی رسیدم ، ناخودآگاه مسیری را برگزیدم که هرگز از آن مسیر نمی رفتم . در آن مسیر از مقابل مسافرخانه ای عبور کردم ، طلبه ای را آنجا دیدم ، معلوم شد که مرحوم آیت الله بروجردی آن مسافرخانه را به جهت کمبود جا برای اسکان طلبه ها اجاره کرده است. برای دیدن مسافرخانه داخل شدم ، یکی از اطاقها درش باز بود ، چون مقابل آن اطاق رسیدم ناگهان چشمم به آن طلبه افتاد ، چون گمشده ام را یافتم به سویش دویدم و او را در آغوش کشیدم و از عذاب وجدان راحت شدم و این به برکت توسل به آن کریمه اهلبیت بود .

 

منبع : کرامات معصومیه (علی اکبر مهدی پور)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی