نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

این زن که خاک قم به وجودش معطر است

تکرار آفرینش زهرای اطهر است

تکرار آفرینش افلاک بر زمین

تکرار آفرینش عرش مصور است

دست سخاوتش پر از آمال دوستان

چشم محبتش به غریبان مضطر است

همشیره شقایق و همراز رازقی

با آفتاب مشرقی عشق خواهر است

این زن که از نیایش دو عالم است مست

معصومه است مریم آل پیمبر است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ

تشرف به حج و عمره

تشرف به حج و عمره

حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی فقیه ایمانی ، صاحب آثار ارزشمند فراوان فرمودند :

هنگامی که کتاب کریمه اهلبیت به دستم رسید با خواندن بخش کرامات آن ، گریه زیادی کردم . چندی بعد در ماه جمادی الثانی 1417 هـ . به قم مشرف شدم . مطّلع شدم که کتاب یکی از دوستان دانشمندم به عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شده و جوائز ارزنده ای از جمله یک عمره به ا و تعلّق گرفته است .

یکی از آثار اینجانب به نام " امام امیر المومنین علی علیه السلام از دیدگاه خلفا " نیز به تازگی از چاپ درآمده بود . هنگامی که به حرم مشرف شدم عرض کردم

" بی بی جان ! کراماتی که در کتاب کریمه اهلبیت از شما نقل شده است . ممکن است یکی دو تا از آنها خلاف باشد ولی همه اش خلاف نیست و یقیناً بسیاری از آنها واقع شده است ، بالأخره معلوم است که عنایات شما شامل حال متوسلان می شود . من این کتاب " امیر المومنین علیه السلام از دیدگاه خلفا " را برای دفاع از جد مظلوم شما نوشته ام و از شما جوایز مادی و تبلیغی نمی خواهم ، فقط یک عمره به من مرحمت بفرمایید " .

این را گفتم و اصرار زیادی کردم .

هنگامی که به اصفهان برگشتم ، گفتند یکی از دوستان با شما کار داشت . همان روز آمد و گفت : من سالها پیش برای عمره ثبت نام کرده ام اما حالا که نوبتم رسیده ، با این سن و سال قادر به انجام آن نیستم . الحمدلله به حج هم مشرف شده ام با خود فکر کردم که خوب است چه کسی را به جای خود بفرستم ، و کسی بهتر از شما به نظرم نرسید ، لذا می خواهم این سفر را بپذیرید .

گفتم : سعی کنید خودتان بروید و یا یکی از اقوامتان را بفرستید و به هر صورت از او خواستم در تصمیمش تجدید نظر کند .

فردای آن روز تلفن زد و گفت : من هرچه فکر کردم دیدم خودم نمی توانم بروم و بهتر از شما هم کسی را سراغ ندارم . لذا یکی از پسرانم می آید تا همراه شما به سازمان حج برویم و فیش به نام شما منتقل شود .

فردا فیش منتقل شد و در ظرف یک هفته با عنایت حضرت معصومه _ سلام الله علیها _ به عمره مشرف شدم .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی