نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

این زن که خاک قم به وجودش معطر است

تکرار آفرینش زهرای اطهر است

تکرار آفرینش افلاک بر زمین

تکرار آفرینش عرش مصور است

دست سخاوتش پر از آمال دوستان

چشم محبتش به غریبان مضطر است

همشیره شقایق و همراز رازقی

با آفتاب مشرقی عشق خواهر است

این زن که از نیایش دو عالم است مست

معصومه است مریم آل پیمبر است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

فراهم کردن وسیله تشرف به حج


فراهم کردن وسیله تشرف به حج

آیت الله حاج سید محمد علی روحانی که از ائمه جماعت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام می باشند و از هر جهت مهذّب و موثّق هستند نقل فرمودند که در عهد قدیم یکی از ائمه جماعت مسجد امام به من پیغام داد که به ایشان سری بزنم . بعد از نماز با ایشان ملاقات کردم ، گفت : من امسال تصمیم گرفتم به حج بروم ولی به هر دری زدم درست نشد . آیا شما می توانید با رئیس ملاقات کنید و از سهمیه اوقاف ، حج من درست شود ؟ گفتم : به هیچ وجه این کار صحیح نیست ، اگر شما از سهمیه اوقاف به حج بروید ، بعد از مراجعت رئیس اوقاف به دیدن شما می آید و کلی به شخصیت شما لطمه می رسد ، چند مورد دیگر را یادآور شد و من توضیح دادم که هیچکدام از اینها صحیح نیست .

قدم زنان از مسجد بیرون آمدیم ، هنگامی که چشم ما به گنبد مطهر حضرت معصومه _ سلام الله علیها _ افتاد به ایشان گفتم : من و شما زیر سایه این بی بی زندگی می کنیم ، پدران من و شما نیز زیر سایه این بزرگوار عمر خود را با عزت سپری کردند و رفتند ، بیا هردو به این بزرگوار متوسل بشویم و نذر کنیم که اگر از برکات بی بی امسال به حج مشرف شدیم ، یک عمره مفرده به نیابت این بی بی به جای آوریم . ایشان نیز پذبرفتند .

در مسیر خود به سوی منزل ، از مقابل مسجد محمدیه عبور می کردم ، دیدم در آنجا مجلس فاتحه ای هست ، وارد مسجد شدم ، دامادِ یکی از مراجع تقلید در آنجا حضور داشت ، به من اشاره نمود که با شما کاری دارم .

هنگامی که از مجلس برخاستم با او دیدار کردم ، گفت : مایل هستید امسال به مکه مشرف شوید ؟ گفتم : بلی ، ولکن دو نفر هستیم . گفت : مانعی ندارد ، این شماره شما ، و این شماره رفیق شما . فردا به حج و زیارت مراجعه کنید پاسپورت خود را دریافت کنید .

از همانجا مستقیم به منزل آن آقا رفتم و گفتم : این شماره شماست ، حضرت معصومه _ سلام الله علیها _ عنایت فرمودند .

                 

منبع : کرامات معصومیه (علی اکبر مهدی پور)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی