نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

وبلاگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

نگین قم

این زن که خاک قم به وجودش معطر است

تکرار آفرینش زهرای اطهر است

تکرار آفرینش افلاک بر زمین

تکرار آفرینش عرش مصور است

دست سخاوتش پر از آمال دوستان

چشم محبتش به غریبان مضطر است

همشیره شقایق و همراز رازقی

با آفتاب مشرقی عشق خواهر است

این زن که از نیایش دو عالم است مست

معصومه است مریم آل پیمبر است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ

وسیله تشرف به حج



وسیله تشرف به حج

آیت الله تجلیل از شخصیتهای برجسته حوزه علمیه قم می فرمود : در سال 1339 ش . زمین تهیه کرده بودم ، چون منزلی به صورت رایگان در اختیارم قرار گرفت ، احساس کردم مستطیع هستم ، در صدد برآمدم که آن زمین را بفروشم و با پول آن به حج مشرف شوم ، ولی مشتری پیدا نمی شد .

یکی از دوستان پیشنهاد کرد که برای حلّ این مشکل چهل روز زیارت عاشورا بخوانم . حدود ده روز خواندم ، شبی در عالم رویا دیدم که حرم رسول اکرم (ص) بالای حرم حضرت معصومه علیها السلام قرار دارد .

چون از خواب بیدار شدم خوابم را چنین تعبیر کردم که من چون در قم زندگی می کنم باید از طریق حضرت معصومه علیها السلام به ائمه اطهار علیهم السلام متوسل شوم ، زیرا او نماینده اهلبیت در قم می باشد و من از این نکته غفلت داشتم .

روز بعد متن زیارت عاشورا را در منزل زیر آسمان خواندم و برای صد بار لعن و صد بار سلام به حرم حضرت معصومه مشرف شدم و پیش روی حضرت نشستم و لعن ها و سلامها را خواندم .

هنگامی که از حرم بیرون آمدم یک نفر به من رسید و گفت : شنیده ام شما زمینی دارید آیا آن را می فروشید ؟ گفتم : بلی ، همانجا معامله انجام شد ، فردای آن روز وجه آن را به منزل آورد و وسیله تشرف به حج فراهم گردید .

 

منبع : کرامات معصومیه (علی اکبر مهدی پور)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی